Mamma ringde nyss..

6 kommentarer
Mamma ringde mig för 2 minuter sedan och berättade vad läkaren sa pga min svans kota som aldrig läker!
Vill ni veta vad läkarn sa? Att jag dels skulle smörja in den med lindrande kräm och att jag inte skule sitta ner så mycket.. det är ju fan det ända jag gör när jag inte är med kompisar. UPS! men jag e en datanörd. Juste för att komma till saken så är det en inflamation. Så nu måste jag ut och röra mig och sedan ska jag värma lite gooo Lasagne!

VÄDRET BÖRJAR KLARNA UPP!
TRILJONER PUSSAR/ Beata
 
1 Liisa:

skriven

SVAR: Tack så mkt! :D

Lägg gärna till på bloglovin' om du gillar innehållet också ^^ <33

2 malin:

skriven

Jag har börjat blogga igen!!



/// fd. www.malinmalinmalins.blogg.se

3 Anonym:

skriven

visst, men jag har inte blogglovn , men jag kan läsa din varje dag =)

4 malin:

skriven

och, min blogg är www.sjuttondeapril.blogg.se sp svara på den istället..

5 L:

skriven

Kommentera gärna min blogg :)<3

6 Anonym:

skriven

stackare :O har oxo haft mke fel me min svanskota .. -.-