Midsommar +Italien-Sverige nu.

Kommentera
Det blev en liten udda midsommar för min del...

Vi var hemma och gick till en midstång.. Inte kul annars brukar jag vara hos några bekanta i Nacka och ha super kul eller åka till grisslehamn och bo i några kompisars stuga. Hur brukar er midsommar se ut sötisar? :)


Ha en super mysig midsommar älskade läsare!



    VS    

Just nu på kanal 4 är det em match, Sverige-Italien.
Om jag ska vara ärlig tror jag Italien vinner, sverige är inte tillräckligt bra.

Men..

HEJA SVERIGE GLATT HUMÖR DET ÄR DET SOM SUSEN GÖR, HEJA HEJA HEJA :D
Vi svenebananer håler ju tummarna.

För exakt ett år sedan kom jag ihåg att Sverige förlorade super stort mot ett lag, dock minns jag ej vilket men då minns jag att jag låg i grisslehamn och sjöng..
Du gamla du fega du skanslösa nord, du trista du seger visa skrööööna. Jag skäms för dig fegaste land uppe på jord ditt bom dit fumel dina mannar slöa..  haha jag har det inspelat på min mobil, patetiskt va? Då sågade expressen verkligen det svenska landslaget.  Aja nu måste jag titta på martchen igen och ska fika och sociala mig med släkten,

PUSSPÅEROCHHAENSUPERKULMIDSOMMAR.