MINA SOMMAR PLANER!

3 kommentarer

VECKA 25.   Måndag: hemma dag. Tisdag: Vara med Rasmus. Onsdag: vara med Nicole. Torsdag-Lördag: Inget, träffas? Söndag: Taggar t sportscamp med älskling!

VECKA 26.   Är på sportscamp och åker direkt t gbg o är där en dryg vecka. Där ska jag åka till skara, gå på universeum och åka till liseberg:D

VECKA 27.   Kommer väll hem på osdagen. Tillgänglig ons-lör. Söndagen taggar ja t dalarna på ftbolls cup.


VECKA 28. 
  Är i Dalecalia i stort sätt hela veckan, kommer hem på lördagen. Söndag blir väll sov dag^^


VECKA 29.  Måndag: EFTER LÄNGTADE BRITTNEY SPEARS KONSERTEN SOM JAG SKA GÅ PÅ. :D Tis-sön: 1 kompis vecka, ring och smsa om du kan vara med mig då (aa)


VECKA 30 & 31 & 32.
  Hemma och tråkar båda veckorna, VAR MED MIG! :D


VECKA 33.  Måndag: Inget :(  Tis-Lör: UNG08, ska gå med Alice en dag och sedan vet jag inte. Jutse på lördagen den 15 augusti är det också the voicefestvialen, vilka ska dit? ;D Söndag: vetefan vad som händer :P


VECKA 34: Njuta av sista veckan i sommarlovet. BADA MASSOR FAN!



VECKA 35 BÖRJAR SKOLAN MÅNDAG DEN 24 !!!! -.-

 
1 elin:

skriven

sv: okej :)

2 ღ DesignByMilly ღ:

skriven

God morgon.

Har du några planer inför midsommar?

Kram Milly ღ

3 Nora:

skriven

Fråga: vad gjorde du och rasmus (a)