Repris gånger 2

Kommentera

Nu tänker jag ha blogg världens uddaste tävling.
Ni ska nämligen skicka in bilder på skor till mig.. 
Skrolla nedåt för att få veta mer...

Steg 1: Ni skapar ett nytt inlägg där ni läger in bilder på skor.
Steg 2: Ni länkar sedan inlägget och skickar det i en kommentar.
Steg 3 : Ni måste skriva Namn och blogg adress när ni skickar kommentaren och självklart var ni köpt skorna!

it's simple, så gör ett inlägg nu med... skor!

PS: Den 19 juni avslutas tävlingen och det är exakt om en vecka.
VINNAREN BLIR LÄNKAN PÅ MIN BLOGG I 1 MÅNAD!
+ATT JAG GÖR REKLAM FÖR DENS BLOGG!




Vad vill du se mer av i min blogg?
ouftits, personligt, bilder, tips , ideer, kändisar , osv?

Har du någon negativ eller positiv kritik till mig?
Säg det till mig. Det är bara JAG som kan förbättra det.
Maila mig: [email protected]
Eller kommentera.

Har du några ideer om tävlingar eller liknande?
Kanske vill just du att jag ska ha tex '' veckans blogg ''  ?

Funderingar eller frågor:
[email protected]
( eller kommentera )



SKULLE VARA VÄLDIGT BRA OM SÅ MÅNGA SOM MÖJLIGT KOMMENTERAR DET HÄR INLÄGGET (A)
JAG LITAR PÅ ER..