Skol avslutnings kläder!

7 kommentarer
YES, nu har jag äntligen bestämmt min outfit till skol avslutningen. Bättre sent än aldrig. Kan tyvärr inte lägga in bilder för jag ska låna en kläning av Linnea och jag måste ju hämmta den hos henne. Så outfiten förblir hemlig.

vad gäller planerna efter skolavslutningen så taggar jag och frugan in till gammla stan och kökar lyx. Sedan kommer vi hänga i stan  och kanske kommer hem med något, vi har shopping planer kan man säga. Efter vi varit i stan taggar vi till grisslinge festivalen, checka plejset kan vara bra x) tss
Det sägs ju att "alla" kommer, vi får väll se :)

Och efter grisslinge festivsalen sleppar jag väll hos Sara tror jag (?)
 
1 Ella:

skriven

haha har alltid lika svårt att välja vad man ska ha på sig på avslutningen xP

2 Emma:

skriven

ska bli kul å se outfiten sen. :D

3 Vilm:

skriven

4 signe:

skriven

Min syters blogg heter: http://demfinaste.blogg.se och min syster e Vilma.

5 C H A LL A N S FOTOBLOGG:

skriven

Jag slutade också idag:) Är allt bra med dej??

6 C H A LL A N S FOTOBLOGG:

skriven

SVAR: Tack för att du fråga men det tar lite för mycket av min fritid;)

7 Sarah Hedengren:

skriven

sv: gör tyvärr inte det! ;)