SPORTS CAMP IMORRN.

En kommentar

Yes äntligen, det ska verkligen bli super kul att åka t sportscamp igen. :D

Väskan är packad och ja sitter bara och väntar tills imorrn då Noras mamma hämtar mig vid tio och sedan åker vi ner till norrköping, lämna en kommentar om du också ska dit, jag ska på fotboll! Det kommer bli bäst. Juste direkt efter sportscamp åker ja t skara, liseberg och uniiverseum i gbg:)

KOMMER INTE BLOGGA PÅ LÄNGE.. MEN KANSKE SLÄNGER IN ETT INLÄGG DÅ JAG FÅR EN DATA PÅ SPORTSCAMP VILKET JAG NOG FÅR. SÅ HÅL UTSKICK EFTER MED UPPDATE. MIN BEBIS HÄNGER GIVETVIS SÅ SMSA GÄRNA, KASNKE INTE SVARAR I LUR SÅ OFTA.


Läger upp lite bortglömda bilder:

jag<3bollen


Vi vann ngn cup 2007/2008 ?


Sista fotbolls matchen 2008 :)

 
1 SOFIE:

skriven

Jag VAR på fotboll ;D



// Sofie från sportscamp