1 Emma:

skriven

sv: nej, vad söt du é. :D jag bor cirka 40 minuter från göteborg. :) sj?



oh, jag vill med ha tillbaka soleeen! :D

2 Emma:

skriven

sv: jaha, hihi okej. :D fast då hade jag inte med systemkameran utan digitalkameran ;) :D stockholm är mysigt. :)

3 Anonym:

skriven

sv: jag ska dit m julia, skaru dit?

love u

4 Johanna [s h o n a l i]:

skriven

Svar: Tack :) Visst kan vi göra det ;)

5 louise:

skriven

sv vadå göra haha, du får göra själv. kan inte göra en åt dig? xDD den ska var apersonlig gå in på designadinblogg. på personlig meny så gör du som det står där ahah x)

6 emilia:

skriven

sv; tack så mycket,vad söt du e! :)

aa, jag har en systemkamera ;)

Jag vill också ha solen tbx! :D

Kram

7 johanna:

skriven

Solen är borta :(

8 johanna:

skriven

Svar: Jaa det kan vi göra :)

9 emilia:

skriven

sv:jag tror min kostade ungefär 6 000 ;)

jo visst kan vi det, lägger till dig nu då :) kram

10 johanna:

skriven

Svar: jag följer dig med :)

11 Evelina:

skriven

ååh håller med dig :( det bara regnar hela jävla tiden :|