Diss/Hiss

En kommentar

Folk som inte står för vad dom tycker!

Seriöst hur irriterande är det inte när "vissa" springer omkring och håler men alla dom gillar, det är töntigt. Skaffa dig en egen vilja så går det bättre i livet (:



Folk som kränker bloggare med anonyma kommentarer
.

Det är seriöst hur omoget som helst, vad är det man igentligen är ute efter med att skriva taskiga kommentarer till varann. Alla är olika. Lixom jag är bäst?(:



Överdrivet mycket smink.

Det är sjukt fult att ha alldelens för mycket smink. Man ska ha puder/brunkräm i nästan sin färg och bara kleta på så att det inte syns att man har något.. Inga jävla ränder det ser förskräckligt ut! tss..


Misshandel..
det är verkligen diss alla ska ju vara snälla mot varann? =)
Tänk hur mycket bättre världen skulle vara om alla var som t.ex jultommten? x)


Skolamaten -.-

Fan uch och blä verkligen DIISSSS,  om vi ska vara bra i skolan så måste vi väll få bra mat?
PROTESTERAPROTESTERA!!?





Lov från skolan.

Det är verkligen skönast med lov det är då som det verkligen känns som om man har ett liv. Eller vad tycker ni?


Vänner som ställer upp för en.
Det är äkta vänner det och det känns underbart att veta att dom finns. En hög hiss!


PengarPengarPengar
Jag älskar pengar för man kan köpa saker, mat som kläder. Jag är nog inte ensamm om det vissa dödar ju för pengar.. men pengar är ett måste!


Comviq
Abodemanget comviq är helt enkelt bäst och efter som jag har comviq kompis så messar jag gratis till nästan alla för typ alla har comviq. Man får lixom kontakt med flera och så. LOVE!
 
1 Anonym:

skriven

men messar gratis till alla med tele 2 X)