Fotbolls match i division 2 om en timma(a)

7 kommentarer
Woooooooohoooo, snart match :D Igår spelade vi oavgjort så idag måste vi göra bättre ifrån oss. Efter matchen skyndar jag mig hem och äter och dushar och fixar mig och så och sedan åker jag till värmdö maknad och träffar Julia. :D Vi kanske ska åka båt eller bada .. vetefan vad men kul bliräää (;

Så här ser veckans tråkiga schema ut:
Måndag: Ska träffa min nya klass i myrsjö^^
Tisdag: Fotbolls träning dock på kvällen, träffas innan?
Onsdag: Åka till kolmården med familjen och sova på vildmarks hotell x)
Torsdag: kolmården:D
Fredag: P to the PARTYY
Lördag: Match i think, göra något efter? (a)
Söndag: Match och träffa någon:D:D:D

Ingen mer uppdate idag, men kommentera på (;
Ha det bäst! pussar/ Beata
 
1 Badfiorna:

skriven

Sv: absolut sötnos! kika in hos oss när du laggt till oss!

2 Ella:

skriven

Lycka till =)

3 frida:

skriven

fin blogg (:

4 Nicole:

skriven

Hej baby !

Jag har verdana ! :) <3

kramen

5 nnora:

skriven

beata, det är många som har / gör så ;)

så härma dig, naej jag vet inte ..

6 Emma:

skriven

har lagt till dig nu!

7 frida:

skriven

Sv; ja det kan vi :)