Fredag babes !

Kommentera
Yes, äntligen fredag jag har verkligen längtat. Dagen har varit chill efter skolan tagga jag och sara hem till henne och åt och var inne på datan och lite så och sedan tagga vi till grisslinge. Där satt vi på bryggan och typ dopa fötterna i det sköna vattnet, tog bilder, och bara "hängde" där. Det var härligt, äkta sommar känslan =)
Men sedan hände det som absolut inte fick hända...
JAG TAPPA BORT MIN BEBIS, ALLTS MIN MOBIL! SERIÖST JAG FICK ADHD INOMBORDS MED VAR FETT SUR PÅ UTSIDAN. VI LETA OCH LETA UTAN RESULTAT
När jag kom hem titta jag på tv och sedan ringde mamma med världens bästa nyheter, en 4-åring hade hittat min mobil typ i de hängande däcken. Och mitt liv fortsatte! Så nu är jag på toppen humör igen... förutom min stackars svanskota då.

ps: en massa bilder kommer, Sara har dom i sin mobil!