Idag är det tisdag!

6 kommentarer
Jag har inte längtat till den här dagen skolan börjar ju idag =(
Inte kul, menmen idag har vi haft so matte och träslöjd typ.
När skolan sluta så tagga jag och tilde hem till mig, skulle igentligen träffat wille och ralle men a det hände en grej som jag inte ska ta upp här.. Så jag och tilde satt bara vid datan här hos mig, drev lite med personer och så. Klockan fem hade vi fotboll vi gick dit och det var kul på fotbollen. =)
Jag vann på straff turnering *stolt*  hade " bara skicklig het"    n  o  t  !
Bilder kommer:

MIN blogg DIN läsning, maha!


Min halva fotbolls outfit!


Sara gumman är blond! =)


Till sist en bild på lilla mig, -,-

PS: IMORRN AVSLUTAS MIN FRÅGESTUND, DU HINNER KLÄMMA IN NÅGRA FRÅGOR?! HEJDÅ BABES SKA TAGGA OCH ÄTA GLASS AS USEL, CHIAOCHIAO BITCHES!
JUSTE JAG ÄR LYCKLIGAST, SKA PÅ BRITTNEY SPEARS KONSERTEN! :D
VISST ÄR BRITTNEY SPEARSFAN BEYONSE, ELLER VAD SÄGER NI?
/ MONGO JAG, MEHEH
 
1 Anonym:

skriven

Favorit glass?

2 Anonym:

skriven

OM DU INTE TAR BORT FOTOT NU BLIRE EFAN SYND OM DEJ IMORRN!

3 Anonym:

skriven

lägger du till mej så lägger ja till dej :)

4 Anonym:

skriven

har ni fortfarande jonas i slöjd?:)

<3

5 Anonym:

skriven

Här kommer en massa frågot till dej bea =)

1. blåa vs bruna ögon?

2. hund vs katt?

3. godis vs glass?

4. tandfen vs jultommten?

5. emoo vs fjortis?

6. zack effron vs Joe Jonas

7. sommar vs vinter?

8. tv vs dator

9. Sanning vs Konsekvens

10. Berg-och-dalbana vs Vattenruchbana?





Hoppas det duger =)=)=)=)

puss och kram skumbanan!

6 Anonym:

skriven

Alla dom där frågorna var från mig /Klara =)

puuuuss