1 Joakim.:

skriven

snedbena, helt klart :)

2 camilla:

skriven

sv: aa det kostar :P <3

3 Nicole:

skriven

Omg, jag vet inte och vill vara en fashionista ska du ha mittbena och snedbena och du ska bara vara en i gängen liksom ;)

Sv: Hoppas jag verkligen inte :O <3

4 vikkan:

skriven

jag tycker båda var lika fina, =) men det beror kanske på vad du har på dig för kläder också, vilket som passar bäst.

5 fanny:

skriven

veckans blogg på gång på min blogg, var gärna med och tävla :P

6 ester:

skriven

hmm, slltså vissa passar i mitt bena och du är en av dom hahha men jag är så van att se dig i sne bena så jag tror att jag tycker att du passar bäst i sne bena;)

<3

7 ester:

skriven

hmm, slltså vissa passar i mitt bena och du är en av dom hahha men jag är så van att se dig i sne bena så jag tror att jag tycker att du passar bäst i sne bena;)

<3

8 ericaperzzon:

skriven

Du passade verkligen i mittbena också, det är det inte alla som gör:P Men snebena gillar jag nog mest iaf:)



/E

9 julia:

skriven

hoppas du haft en bra dag!(:



frågestund på min blogg (jjuliees.blogg.se) ställ en fråga (:

10 MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.:

skriven

tack så jätte mkt! ja visst vad kul att du vill det, klart jag kan göra det :D



du va sjukt söt i både snebena o mittbena!

11 Joanna:

skriven

jag gillar båda, mitt va söt o sne va snyggt :)

12 Anonym:

skriven

mittbena!:D

13 Helena:

skriven

Vadå "tänk bort ansiktet"? Du är jättesöt:)

14 tildaA:

skriven

snebena :)

15 Anonym:

skriven

mitt bena, snebena var ju fult:P

16 Anonym:

skriven

MITTBENA

MITTBENA

MITTBENA

MITTBENA

MITTBENA

MITTBENA

MITTBENA

MITTBENA

MITTBENA

MITTBENA

MITTBENA

MITTBENA

MITTBENA

MITTBENA

MITTBENA

MITTBENA

MITTBENA

MITTBENA

MITTBENA

MITTBENA

MITTBENA

MITTBENA

MITTBENA

MITTBENA

MITTBENA

MITTBENA

MITTBENA

MITTBENA

MITTBENA

MITTBENA

MITTBENA

MITTBENA

17 Mandiz:

skriven

Snebena. Det ser ut som om de e mer volym i ditt hår då :D Men båda var jätte fina :D