BEATA DITT STÖRDA FAN

21 kommentarer
ååååh nej :S jag har raderat alla mina gammla bilder på datan, de låg i ngn skum mapp :S
Vad f***n ska jag ta mig till? Alla bilder som verkligen beskrev något, jag älskade de bilderna ..
Där låg t.ex alla bilder på mig& camilla mig&sara mig&nora massa ur galna handbolls bilder och det mest värdefula bilder på när jag tränade med Marta och uik :'(



( Om någon av "er" har kvar några bilder skulle inte ni kunna skicka dom t mig då?)
 
1 C H A LL A N S FOTOBLOGG:

skriven

*SVAR:* Jo absolut!!:) Lägg till mej så lägger jag till dej:P

2 Jenny:

skriven

så nu har jag lagt till dig!

3 Ida:

skriven

När du tar bort en/flera filer så hamnar de i papperskorgen, du kan gå dit och "återställa" filerna tillbaka till datorn ifall du inte har tömt papperskorgen vill säga.



Sv: Tackar :)

Nej tack. Jag gör inte så, men gillar du min blogg så får du följa den ;)

Jag följer inte bloggar som jag inte vill följa och jag vill inte ha prenumeranter som inte gillar min blogg utan bara följer den för att vi har gjort något slags avtal.

4 Anonym:

skriven

jag ska också köpa sims 3 ;)

5 Jenny:

skriven

jobbigt när alla bilder försvinner!

6 sierra:

skriven

jättefin blogg!

7 emilia:

skriven

nej, gud vad jobbigt :/

8 nnc:

skriven

MEN BEATA, DU HAR INTE TÄNKT ATT KOLLA PAPPERSKORGEN, DITT PULVER? X'D



kommer verkligen sakna dig, hoppas vi ses i typ slutet av juli eller något?



Jag älskar dig superdupermycket ska du veta !

9 siri:

skriven

Sv: Hej! Detsamma (:

Wallander är toppen.

Visst kan vi följa varandra, jag lägger till dig direkt. säg tillnär du lagt till mig ") kram

10 Datanissen:

skriven

Hej

Högerklicka på mappen som bilderna eller mappen som bilderna låg i.

Välj egenskaper.

Där kanske det finns en flik som heter tidigare versioner.

Om det gör det så väljer du en tidigare version (på datum alltså), och vips så är dom tillbaka.

Ibland kan det hända att man inte har fliken tidigare version. Då är det kört.

Lycka till

11 alice':

skriven

beata sötnos, det är bara att kolla i papperskorgen i datorn :D

<3loveu

12 Becka:

skriven

Har valt ut finalisterna i outfit-tävlingen nu så gå in och kolla på min blogg fall du kom vidare :D

13 Becka:

skriven

du kom vidare i min outfit tävling kom in och kolla :D

14 S t y l i s s i m o -> Essi:

skriven

Hej!



Det är lite svårt att förklara i ett par meningar men programmen jag använde mig av är photoshop och Bodyshop som kommer med Sims-spelet. Sedan tar man delar av riktiga foton och fixar och trixar en MASSA Det är svårare än det låter och tar en massa tid, men det finns nog tutorials på webben med mer hjälp än jag kan erbjuda :)

15 Haedil:

skriven

Vill du bli veckans blogg? :)

Va med Och tävla i min blogg :)

Anmäl dig innan fredag :)

16 phiie:

skriven

följer dig nu är de din tur :)

17 T J E I J O R:

skriven

Åh stackars dig, men kolla papperskorgen - där kanske dom fiins? :*o

Ha det bra!!

18 Felicia:

skriven

sv: ah, tack sa jatte mycket.. verkligen :D detsamma! va glad jag blir!!

19 ella:

skriven

gud va jobbigt! =(

20 Anonym:

skriven

Kan du rösta på mig här http://www.nicolinaslillaskrivbok.blogg.se/ jag är nummer 8an. tack =)

21 den du:

skriven

men alla bilder hammnar ju papperskorgen, där finns bilderna, om du inte radera dem där oxå