Jag ser ljuset!

En kommentar

Hej allihopa, jag år på strålande humör. LIxom titta ut, jag ser ljuset fan! :D

Idag ska jag och mamma åka till forum, jag ska köpa en massa grejer som jag verkigen behöver. Skor, byxor, tröjor osv. Vad ska ni sötnosar göra idag?


När mamma kom hem igår hade hon köpt det här:)

Den lila pilen pekar på min salva som jag ska andvända varje morgon och kväll i en vecka så att min inflamation i svans kotan läcker.

Den blåa pilen pekar på något medel som jag ska andvända för att få bort en vårt lever fläck :S Jag vet inte riktigt vad det är men det är liten och snuskig.

Och den röda pilen pekar på photoshop bibeln, den snabb kollade jag igenom i går kväll det är typ 400 sidor i den och det står typ allt man kan göra på photoshop så jag ska bli expert!

 
1 Matilda:

skriven

photoshop bok skulle jag behöva!<3